Tuesday, December 31, 2013

Моята равносметка за 2013 година




Всички правят равносметки за старата година. А това е жанр, където старият репортер плува в свои води. Човек дължи три неща на вселената в знак на благодарност, че съществува - да не прави равносметки в стил Джаки Колинс, да не си прави други идоли, освен Памела Андерсън и да подхожда хейтърски, когато Веселин Маринов почне да твърди, че Цветанов е рицар от бяла светлина.
Но, хомо сапиенс - това е същество, което никога не спазва дори собствените си правила, заради това ето гневната равносметка.


1. Не пих достатъчно бира през 2013 годинна. А трябваше.


2. Иво Инджев написа само 7 статии срещу мен. А можеше поне 8.


3. Нарекоха ме "плешив червен боклук" само няколко стотин пъти. Което означава, че съм бил доста мързелив през годината. Можех да изкарам поне хиляда обвинения.


4. И тази година не успях да стана член на ДСБ. Не ми достигна крякащ глас и експресионизъм в псувните. Разкриха ме, че нямам нито един албум на Стоян Михалев.


5. Бях в кандидат-депутатска листа. Но се разочаровах - нито една миска не ми даде телефона си заради това.


6. Не боядисах нито един паметник. Ебаси ретрогада, а?


7. Не прочетох всички статии на Калин Янакиев през годината. Заради това се чувствам грозен, беден и тъп.


8. Как пък нито един производител на крушова ракия не се свърза с мен, за да ме направи рекламно лице на продукта си? Очевидно имам важна задача за новата година.


Уляля, че тя тая далавера с равносметките е готина бе!
Айде да свършва и 2014 година, за да ви се похваля, че съм начело на комунистически заговор за пребоядисване на целия Марс в червено.
Знаете как е - светът е голям, а коварните комунисти са навсякъде :))))


No comments: