Wednesday, May 08, 2019

Предайте много поздрави на проф. Иво Христов от един фен на ГЕРБ


 
Ах, жалко, че нямам ума и психологическото проникновение на Иван Хаджийски, за да спретна една книга със заглавие: "Бит и душевност на българския избирател". Вдъхнових се от една случка. Спира ме днес на "Пиротска" един човек на около 55 години. В ръката му торбичка с пластмасови бутилки.
- Няма да спечелите изборите! - каза ми той.
- Откъде сте толкова сигурен?
- Дори и да ги спечелите, Борисов няма да ви даде властта - продължи той като библейски пророк.
- Не ми казвайте, че това ви харесва!
Човекът излезе от транса си и ме изгледа любезно. После допълни:
- Вие сте умен, но сте пристрастен и злобен. И все пак гледам предаванията ви. Аз съм фен на ГЕРБ. В БСП обаче има човек, който е точен, обективен и интересен. Знаете ли кой е той?
Интелектуалната загадка ме ослепи като светкавица. Медитирах няколко секунди, но нищо не ми дойде наум. Отговорът на фена на ГЕРБ ме прасна като електрически ток:
- Професор Иво Христов. Всичко, което казва е истина.
- Какво? Иво Христов? Човекът, който винаги е описвал ГЕРБ като банда от феодални примитиви, които напълно разградиха и унищожиха държавността? Този Иво Христов ли?
Фенът на ГЕРБ кимна с глава:
- Същият. Нали ви казвам, че е обективен. Предайте му много поздрави от един фен на ГЕРБ.

След това човекът тръгна с пластмасовите бутилки по улицата, а аз останах да гледам след него като гръмнат.
И ми замириса на пепелище.
На нестаналото българско общество :)))))
 

No comments: