Thursday, February 04, 2010

Фюрерът на уискито в самолета


Дали някой някога се е съмнявал, че Волен Сидеров пак ще се издъни. Аз бях сигурен в това. Природата на лудостта е такава, че тя се нуждае от проявление. Иначе нямаше да строим психиатрии и да тапицираме стените дебело. Признавам си обаче този пич за пореден път ме изненада. Очаквах някой по-кротък гаф, нещо по-миниатюрно, например някое интервю, озаглавено: „Волен Сидеров: Олигархията иска да чука жена ми!”. А може би буйна парламентарна сцена в която фюрерчето се нахвърля да пребие някой депутат, който иска да го напусне. Когато пък съм в добро настроение и целият свят ми е весел и радостен си представях, че може някой папарак да снима Воленчо облечен като младо пионерче, а Калинка Крумова да го налага с камшик, докато е облечена като дружинна ръководителка. Добре де, приемам, че съм извратеняк, но все пак криза е, сега му е времето да сме откровени...


Та истината е, че Волен Сидеров ме изненада с мащаб този път. Така де – не всеки може да се държи арогантно в самолет. Иска се кураж на духа и много водка. Май си трябва много водка, но пък и кой ли ти гледа – купонът е важен. Повечето от нас, ненадарените с лудост, са уплашени като начинаещи птици в небесата. Само терористите и Волен Сидеров обаче знаят как да си правят купона там. Това очевидно не е за изпускане. Дори безпристрастните немски полицаи вероятно са занемели пред силата на българския дух и страстта на един фашист да вилнее сред облаците. Адски ме изкефи полицейското описание на инцидента. То почва с едно изречение, което все едно е извадено от роман на Чарлс Буковски: „Видимо алкохолизиран 53-годишен българин стана повод за полицейска акция в сряда следобед...”. По морето сме виждали немци. Тези пичове знаят как да пият. За да напише немец фразата „видимо алкохолизиран” значи нашичкия психар трябва да е обърнал поне един литър водка. Или пък уиски. Драматичната ми памет за инцидента на магистрала „Тракия” (да, днес всички знаем, че това е била ултраконспиративна манипулация на Румен Петков, който е открил 80-годишен старец (най-вероятно надъхано камикадзе-болшевик) и неговия внук, за да направи покушение срещу гласът на българщината, патриотизма, високите идеали и чистите души) ми подсказва, че тогава фюрера през цялото време бе навдигал бутилката с уиски. Аз само не мога да разбера консерватизма на тези тесногръди немци. Та човек като си пийне едно хубаво в самолета се нуждае от една солидна закуска, защото червата на патриота не бива да стоят празни, понеже очевидно между национализма и алкохолния глад има удивителна прилика в екзистенциалните търсения. Та точно тогава самолетният екипаж ще го кара да напуска кухнята на борда! Какви са тия германци, бе! Как така ще посягат на българската икона Волен Сидеров и на желанието му да хапне, за да потуши киселините в стомаха си! Тук имаме културно неразбирателство в епохални размери. А после същият екипаж бил недоволствал, че фюрерът хвърлял храната по пода. Чистокръвният български патриот няма да търпи някакви чужденци да му дават храна като милостиня, я! Нищо не гарантира, че стюардесата, която Сидеров е обиждал на расистка основа всъщност не е била високоплатен агент на Доган и Станишев, който да прецака финият стомах на атакиста...


Вън от шегичките трябва да признаем, че тази история е доказателство за нещо, което няма да се уморя да повтарям. Национализмът е буйстваща форма на лудост. Национализмът, разбиран единствено като омраза, псувни, алкохол и купон в самолети. А може би идеята на Волен е била различна. Пичът може да е искал да хапне преди да поеме управлението на самолета и да го разбие в централата на „Позитано 20”. Тогава постъпката му би се родял с Осама бин Ладен, както и с неговите апокалиптични визии за света. Общото между терориста и фашиста е, че техните ментални дейности са изцяло в плен на психологическите им проблеми и нарушената обмяна на веществата. Може и да не съм прав, но пък така по-лесно си обяснявам доброто и злото в света.

Когато в една история е намесен фашист логиката никога не играе. Когато този фашист е и потаен алкохолик – нещата вече намирисват на сюрреализъм. От друга страна, как да не ти стане жал за западните журналисти. Техните политици пият и си подават оставките. А за нас големият купон тепърва предстои. Сега тепърва ще има да слушаме теории за ексцентричното поведение на Сидеров. Ще бъдат намесени чужди централи, ДПС, масоните и холандските проститутки, почти съм убеден в това. Капка ще даде сърцераздирателно интервю, че мафията иска да унищожи „Атака”, а Димитър Стоянов, известен като Лудото, ще пита Европейския парламент дали всъщност немските полицаи не са задържали великият Волен Сидеров, защото са искали да си организират хомооргия с него.... Поне за две от моите предположения ще съм прав. Готов съм да се хвана на бас за една бутилка уиски. Но не и с Волен. Всички видяхме какво прави Волен с уискито...

No comments: