Thursday, May 03, 2012

Въпросите, които НЯМА да ЗАДАМ на Мартин Шулц



Отивам довечера да правя интервю с шефа на Европарламента Мартин Шулц. Бях подготвил въпроси като слънце, но после цензорът в мен се събуди и посече ентусиазма ми да се правя на бохемски философ пред другаря Шулц. Но за вътрешна консумация ще ви запозная с част от въпросите, които ще му спестя:


1. Господин Шулц, кога левицата ще открие стриптизьорките като революционна сила?


2. Мислите ли, че ако Ангела Меркел си направи лифтинг, ще успее да прокара по-добре фискалния пакт в сърцето на европролетариата?


3. Един личен въпрос - на три бири немкините изглеждат ли по-хубави или трябват поне 5 литра?


4. Ако Евросъюзът се разпадне, има ли шанс да ме уредите като президент на Европейската централна банка, за да мога да гърча гърците да ми пращат безплатно узо и танцьорки срещу нови безсмислени хартийки?


5. Кога левицата ще вдига революция? Не е ли шантаво да задължаваме жените да носят дрехи? Докога ще търпим тази тирания?


Мисля, че с подобни въпроси интервюто щеше да влезе в историята :))))


No comments: