Sunday, April 12, 2009

Отворено писмо на Бойко Борисов до Барак Обама

(една странна политическа фантазия)


Уважаеми господин Барак Обама,

може би не си спомняте за мен, но аз съм този едричкият човек, който по време на молитвената закуска през февруари все се опитваше да се снима с Вас, но уви Сикрет Сървис постоянно му пречеха. Тогава, може би вече ще си спомните, Ви подвикнах, че имам гениална стратегия за Вас, ако Конгресът не ви гласува антикризисния план - просто ги обвинете, че Ви саботират и се появете по телевизията с посланието: "Аз искам да преборя кризата, ама те ми пречат". Може би не си спомняте точно думите ми, защото гаднярите от Сикрет Сървис постоянно се опитваха да ме избутат от вашия поглед по грубиянски начин, ама ние балканците не се даваме лесно.
Господин Обама, пиша Ви, за да алармирам чрез Вас цялата световна общественост и да събудя демократичните сили по планетата. Ние в столицата на България, София, а не Букурещ, сме жертва на чудовищен преврат, който уби демократичния дух на града ни. Моля Ви, господин Обама, обърнете внимание на този апел, защото демокрацията е под заплаха, а устоите на нашата държава вече са разклатени като кътник на боксьор в нокаут. София е град на превратаджии. Господин Обама, по нощите орди от роми, тежко въоръжени с метли и ръкавици бродят по булевардите на столицата и жестоко се саморазправят с боклука. Тази диктатура организарана от кабинета вече минава всякакви граници. Полицията дори трепери от ужас от обучените части на боклукчиите, които с камионите си тероризират пълните кофи. И дори метат след това, гавра, която би хвърлила в зловещ ужас всяко демократично съзнание. Свободата на словото е вече мит в София! Да, вярно е, че организирахме митинг на който общински съветници от ГЕРБ, ДСБ и СДС дружно надвикаха обединените боклукчии, а истерията в погледите им успешно би затъмнила истерията на брокерите от Уолстрийт, но каква свобода е това - ние си искаме нашите красиви и прашни улици, харесваме калта си, не можем да живеем без образа на разлагащия се боклук, чиято миризма ни навява мисли за величието на демокрацията и за устоите на партийното строителство на ГЕРБ. Господин Обама, вярвам, че разбирате моята драма. Културата също отиде на кино. Новите превратаджии слушат само фолк и допълнително тероризират културните уши на елитната столица. Това е преврат!!! Те метат, чистят, празнят кофи. В момента в който ви пиша този зов, от прозореца си дори виждат как обединен отряд на превратаджии празнят кошчетата пред общината от боклуци и сърцето ми кърви от болка, но уви, гадните комунисти, пак намериха начин да се изгаврят с демокрацията. Къде е ООН, не види ли как страда София? Господин Обама, къде спите - боклукчиите идват и искат да чистят. Този терор трябва да спре! Не се издържа.

P.S. По време на молитвената закуска ми се стори, че до вас седеше една млада мулатка на име Мишел на която намигнах няколко пъти и дори разкопчах горното копче на ризата си, за да види изваяните ми от таекуондото мускули. Предайте й моите почитания, ако я видите....

Ваш, кметът на София, понастоящем страдающ искрено Бойко Борисов

No comments: