Saturday, March 16, 2013

13 правителства от моя случаен живот




С ужас установих, че правителството на Марин Райков е 13-ото правителство от прехода. Моят случаен живот е протичал между приливите на голямата политиката. Значи мога да опиша цялото си битие през тази призма:


Луканов 1 - По това време почнах да забелязвам, че съученичките ми имат цици


Луканов 2 - Почнах да мразя седесарите. Пищяха твърде много.


Димитър Попов - Научих фразата "За бога, братя, не купувайте".


Филип Димитров - Открих, че и лудите могат да се уредят с нещо в тоя живот.


Любен Беров - Вече почнах да заглеждам и други части от жените


Ренета Инджова - Това време ми се губи, ама за хормонясъл тийнейджър е така.


Жан Виденов - Старият репортер емигрира към София. После опозиционно не участвах в никакво скачане. Интересни времена.


Стефан Софиянски - Театър.


Иван Костов - Дива лумпениада. Премиерът на теменужките.


Симеон Сакскобургготски - Така и не се смених чипа. Станах хейтър.


Сергей Станишев - Бях фен. Вече не съм.


Бойко Борисов - Разбрах какво е да си емигрант. Поне така аз се чувствах.


Марин Райков - май пак здравословно ще проявявам повече интерес към жените. От политиката така и не прокопсах.

No comments: