Wednesday, July 09, 2014

Александър Симов за бъдещето на левицата



Хванах се,  че много често ме разпитват за бъдещето на левицата. Аз нямам видения като Ванга, нито имам извънземно за помощни като онази булка, която се самонарича „гадателката на Берлускони”, нито пък владея древна асирийска магия, която може в движението  на звездите да разчете бъдещите факти. И същевременно всички ме питат за бъдещето. На мен това ми е леко странно и все пак интересно. Ако се вълнуваш от
бъдещето на някого, то значи той все пак те интересува. Това си е постижение в един век, който самичък се е лишил от памет. И заради това в интервюто тук говорим по много въпроси с Иван Гарелов – какво е бъдещето на левицата, тръгва ли тя към лидерско състезание, какво е нередното в българския политически модел  и още нещо, хахаха
.



No comments: