Saturday, June 03, 2023

Депутата Христо 2

 

Депутатът Христо се бави. 

Още вчера трябваше да актуализира творчеството си, но от разходки из центъра на София със соево лате в ръка, май не бърза да се рефрешва.

Заради това аз си позволих да актуализирам текста на легендарния му хит "Депутата Христо" и го предлагам на вашето внимание.

 

Депутата Христо 2

 

Супер аматьор между професионалисти

вече ги обичам - яки конституционалисти.

Като си тръгнал на лов за реформи

не забравяй да си вземеш вазелина...

Гледай мача - вземи бира-скара

Викай Бойко - в Шенген да ни вкара

Да ни пази от Кремъл, мама му стара.

Сбъднах си мечтата - Пеевски ми е в краката

голяма работа, че ще ме прекара.

Аз винаги ще обичам Шопара.

Ще ходя вече и аз на стадиона

Ще нося цветя на дъщеря му в Барселона.

Доволен съм - опазихме етническия мир

По дупето ме плесна и Великия везир.

Среден пръст ли? О, не, забрави

Тез момчета отсреща са всъщност добри

 

 

Ох, кая се и ще бъда кратък

Гласът, който вече не лекува запек

Шефке, оххх, с тия цайси

Конституция ще пишем, пай се...

Не знам какво ми става

Прай ми се такова - ала бала.

Обещай ми шефке тоя танц

а аз ще гласувам Прасето за шеф на ДАНС.

Коалиционно ми е мон амур

Обичам този ротационен дълъг шнур.

Ей, бройлер, виж ме аз съм пред фонтана

с тия дето ги чегъртах сме на майдана

Но за мен продължава да е мистерия

как поех го целия

и на Тиквата и на Дебелия.

Тези двамата вече са бели

Шменти капели

Яко шменти капели

 

No comments: