Wednesday, June 07, 2023

Сицилиева революция – Шиши праска конституция!

 

Събудих се с лекота и поезия в главата.

„Сицилиева революция – Шиши праска конституция“.

Писах на Ицо Хазарта веднага да пише химн на новото управление и да използва интелектуалното ми ноу-хау.

Най-накрая смазахме русоробските гадове и защитихме достойно европейския избор на България.

 Една тревога падна от душата ми като Джо Байдън от стълбичката на самолет.

Вече сме на власт и сега ще смажа морално тъпите си съседи-русофили, които все мрънкат за увеличение на пенсиите вместо доброволно да ги дарят за ново оръжие за Украйна.

Отварям хладилника – празен.

Млякото поскъпна, хлябът не се доближава, токът ми скочи, а снощи едва събрах пари за соево мляко със спирулина.

Мамка им комунистическа!

Офф, забравих, че вече ние сме на власт.

На кой му пука за тъпите пенсии, високите цени или други русоробски простотии?!

Писах на Кирил, Асен и Христо във фб.

Сега е време нашето управление да удари МОЧА.

Ние тая власт с измама сме я взели, само с ракети ще я пуснем.

Аз да бях премиер – веднага пускам среднощен щурм на барети срещу Паметника. Само си представете каква величествена победа за Европейска България – Достоен член на НАТО, ЕС и Асоциацията за защита на молюските в Северния ледовит океан.

Махаме МОЧА, прекръщаваме „Граф Игнатиев“ на „Барак Обама“, а „Александър Невски“ на храм-паметник „св. Айн Ранд“, пращаме Козилата за посланик във Вашингтон, издигаме Бойко Борисов за еврокомисар, а а после даже и без промени в конституцията може да минем.

А и на Делян Пеевски някой пост ще намери.

Грешал съм за тоя момък.

Виж само какъв смел конституционалист се оказа.

Ехх, колко е хубаво нашите кучи синове да са на власт.

Европейският избор на България.

Мъко моя, сицилиева!

No comments: